laatste les STEM.

 Gisteren hadden we onze laatste les STEM met meester Wannes.

We gingen aan de slag  met een stappenplan om een vliegende vogel te maken.

Bij enkele groepen is dit volledig gelukt. Bij andere groepen was het wat moeilijker...








Reacties

Populaire posts van deze blog

Dit zijn wij!